Live stream på sociala medier

Hej! Att live-streama har blivit en trend nu. På olika sociala medier. Jag har livat på min privata Facebook. De verkar verkar vara populärt. Men har inte försökte att ha líve stream på min facebook-sida ännu.😿

Men.. jag har testat några gånger på min instagram : ellenseriekonst. De har inte gått så bra.. Folk verkar inte ha lust o kika på de. De verkar vara så populär på instagram. Dock har jag inte så mkt följare. Har över 200 följare där. Och på facebook ca 72 följare.😞



Ett inlägg delat av Ellen Lundberg. 🎨 (@ellenseriekonst)
Jag vet inte rikigt var jag gör för fel, på instagram´s live.. Vad tror ni?Om jag ska försöka ha live på instagram eller på facebook-sidan.. Kommer ni att kolla då? Eller kanske på min Youtube-kanal ellenlundis? Vad tror ni?


Nu är de jag som frågar er. Oftast är de ni som frågar mej något. Kommentera så vet jag. 💖

Kommentarer

  1. Jag tror nest det är otur. Jag missar oftast dina livestreams men tycker det är kul att se på Youtube efteråt. Tror inte du gör något fel. Du har nog bara lyckats pricka in fel tider när folk missat att se.

    SvaraRadera
    Svar
    1. När tycker du att jag ska ha live på sociala medier igen? Tex instagram,? Eller ska jag testa att ha på min Facebook sida? Eller på min egna Youtube kanal? :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg