Nya målningar

Halloj! Nu kommer det nya målningar/serier upp. Hoppas att ni kommer att gilla dem.
 Bibelgänget´s grupp, våren 2017! Med lite annorlunda klädstil och hårstil. Vad tycks?
 En annorlunda målning på Clara Henry. Vad tycker ni? Jag valde en udda foto på henne, när hon gör grimaser. https://www.instagram.com/glasclara/  💜
En tokig serie som handlar om ; Ge igen på gammal ost" (Hittar ingen rätt emojs.. så de får bli en ko istället. Haha! 🐄)
Grey girl. Jag vet inte vad jag ska kalla den för något.Vad tycker ni? 
Isie, Bibbi och deras dotter Indira Isbjörn blir anklagad och hackad av två pensionärer. Dem äldre paret är kända för att gå på unga människor/djur.. Som de tycker att dem andra har fel. Tur att polisen har ett extra koll på dem äldre paret. Alla har rätt att ha en familj. Spelar ingen roll hur den ser ut. 💖
  Malle, Mami och Greger.. Haha! En knasig serie som jag kom på. 😂😊
Peace med vackra naglar! ☮🕊
Mumintrollet och Snorkfröken har klätt ut sig. Medan Lilla My, Snusmumriken och Sniff kollar på.. När Snorkfröken kom springande för att ge sin Mumin en puss.. Så blåste Mumrik nästan om kull.

Hoppas att ni gillade mina senaste serier och målningar! 💙

Kommentarer

  1. Alla bilderna är SÅ FINA! :D Älskar alla! Särkilt den sista är så söt :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg