Har köpt Magic Advisor/Magikonsult

Hejsan! Igår kväll så beställde/köpte jag Magic Advisor/Magikonsult från nätet. Serieboken kommer till mej om några dagar. Det ska bli så kul att kunna få läsa den sen. Jag ser fram emot att läsa den från handen, att bläddra fram sidorna. Istället för att kolla via webben,📏📐


Kika här!

Min dröm är att andra ska kunna läsa min serie, att ni kan kunna göra som min nät-kompis Magic har lyckas med. Vet inte hur länge jag har haft den drömmen. Kanske när jag började med min serietidning. Hade tänkt att Publicera min serie-album. Alla serier från 2010 till nu 2017. Jag ska skanna gamla serierna och skriva om texten på min program. Fixa och trixa. De ska finnas bakgrund om själva serien Bibelgänget och mycket mera. 🌞


Tänkte göra det, så fort jag har en egen skanner. Tänkte vid sommaren ska jag köpa en egen skanner. Istället att jag lånar familjens skanner hela tiden. Dock en ny dator behöver jag också. Tycker att den är så seg. Hösten 2012 har jag haft den. 💻


Skulle ni vilja läsa min seriebok då? Jag vet att Magic vill och några av mina vänner..  Men skulle du vilja det? När jag fixar allt så ni kan få köpa den? 



Har lite tankar hur de ska vara i serieboken. Ska ha olika album. Gamla serier på Bibelgänget, Malle, Mami och Greger. Ska ta fram några bästa avsnitt med Malle, Mami och Greger. 🌟


Ska klura ut lite hur sidorna ska vara. Hur jag ska presentera serieboken.. Kanske år 2018 kommer den? Jag vet inte ännu. Men jag har i baktanken just nu. Får säkert mera inspiration hur jag ska göra, när jag får Magics första seriebok i handen. 🎈🎉



Yey!



Ny design på denna blogg. Tack vare Bloggers nya team som man kan få välja.
//kram från Ellen, serietecknare till Tidningen Bibelgänget

Kommentarer

  1. Blev förvånad när jag gick in och såg den nya layouten! Men den är jättefin! :)
    Jag är så glad över att du beställt min bok :) Och jag är glad att du planerar att ge ut dina serier med. Som sagt förut så hjälper jag gärna till så gott jag kan om du undrar något :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo! Jag tröttande hur de såg ut förut. Tack vare Blogger, så kunde man välja ny design. Yey! ^u^
      Det var så lite så, kära du. Naww! Jag ser fram emot det. Ja tack.


      Kan ta en tillfälle när de passar. Dock är jag lite nervös att snacka med folk från nätet, Via facebook chatten. Att man hör den andre säger. . :( Jag är mera van att snacka med folk som jag har träffat IRL på skype o så. :) Men ska ge ett försök.

      Radera
    2. Jag förstår helt. Men du kan ju ställa frågor i chatten istället så skriver jag svar :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg