Magicadvisor/Magickonsult Möter Bibelgänget

Hejsan! Jag har gjort fanarts.. Magicadvisor/Magickonsult Möter Bibelgänget. I bakgrunden ser man Prim gömmer sig.. 💖 Vad tror ni vad de kommer att Hända? 
Tror ni att de kommer att bli ett ny serie med Bibelgänget möter figurerna från Magicadvisor/Magickonsult? 😏🤗 Vad tycker ni? Hör av er om ni tycker att de är en bra idé. Eller vad säger du Magic som är tecknare till din serie?
Prim kommer fram, Lizzy ser lite sur ut. Mirjam och Ester älskar Prims stil. Isak blir livrädd för Spökis.😱 Nathanael ser lite rädd ut. 👻 Levi och Jeremia suckar över dem andras beteende. Lilla Mimmi tycker dem andra är pinsamma. Hur ska de gå? 🤔 Vad tror ni? 


Magic har tänkt att göra fanarts till mej.. Det ser jag fram emot. 💭💬 Har funderar lite att Bibelgänget möter Lizzy Prim och Spökis i en serieavsnitt.  Att barnen kanske hjälper Lizzy på något sätt? Kanske fånga Prim? Haha! Ni får gärna ge förslag. Dock vet jag inte vad berättelsen ska handla om.. Eller så kanske tecknaren själv till serien komma på något...  


Har så många bollar i luften. Haha! 😓😅 Nog om det..

 

Här är hennes sidor:


Vi hörs!

Kommentarer

  1. Älskar verkligen dessa bilder och är så glad och hedrad att du vill göra fanart till mig :)
    Roligt att du har så många idéer för en crossover :) Det är så kul att du vill ha med mina karaktärer :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yey! Tack för din kommentar! Tack för dina peppande uppmuntran till mej och mitt estetiska arbete! 🎨

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg