Serie på g under våren 2017

Hej alla fina läsare! Nu håller jag på med en ny serie med Bibelgänget. Jag tror säkert att ni kommer att gilla den,
Från igår så det ut så här när jag tecknade. Lite trångt.. men de gör inte så mycket.
Idag så det ut så här: Rörigt vid köksbordet. Har tagit små pauser med mitt tecknade. Och sen fortsätter man igen. Jag hoppas verkligen att ni kommer att gilla nästa års serienummer.😰 


Nästa års serie heter  Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen! Visst låter de spännande? Det tycker jag. Temat till serien är : Vänskapsbandet, att folk inte ska se ner på än. 💪



En annan rolig sak som jag vill berätta er är de här. 
Isie Isbjörn står i Prims sovrum. Han är en gosedjur här. Är han inte söt? 🐻 Magic fick ha med min seriefigur i en liten serieruta av mej. De är så kul att göra fan-arts till varandra. Tack ännu en gång! 

https://magikonsult.wordpress.com/comic/17/ 
Magic Advisor / MagiKonsult  / Magic Frigren




Ha en fin kväll allihopa!
kram!

Kommentarer

  1. Härligt att du är på G med nytt seriematerial :) Ditt arbetsbord ser så härligt och kreativt ut :)
    Och det var så kul att få ha med Isie i min serie. Både jag och Prim är stora fans ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha! :) Jag ska forsätta mera på serien, när jag har mera tid.
      Tänkte att denna nummer ska komma nån gång i vår.

      Tänker satsa mera på serien, än på barnboken.. Vet inte hur jag ska göra med den tyvärr. Har lagt den på hyllan än så länge :/

      Men serien tycker jag hemskt mycket om.. Ibland händer att jag ritar lite fel eller stavar lite fel på serien.. Men de gör inte så mkt :)

      Kanske de är min grej? Med serier och konst.. Och inte barnböcker :P

      Radera
    2. Förstår, jag var excited över din barnbok men jag ser också jättemycket fram emot att få läsa din nästa serienummer. Tycker du ska göra det du tycker är roligast och som gör dig mest inspirerad :)

      Radera
    3. Tack för uppmuntran! Det behöver jag. :) Jag brinner för serier och konst.. Kanske att göra en bok, inte är min grej?

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg