Nya framsidor inför nästa år

Halloj! Jag har hållit på med nästa års alla framsidor. Den första numret håller jag på att arbeta med fortfarande. ✌ När allt blir klart ska jag skanna, fixa serierna från programmet Clip Studio Paint. 😁Och lägga upp serierna här på seriebloggen, Instagram, o Facebook. 💬💭

Hoppas jag finner ett lösning att flera vill läsa min serie på något sätt. 😧Jag har letat och försökt.. men ingen resultat. Hm! Hur som helst... Här kommer alla framsidor år 2017

Första numret
Ett foto publicerat av Ellen Lundberg. 🎨 (@ellenseriekonst)
Andra numret
Ett foto publicerat av Ellen Lundberg. 🎨 (@ellenseriekonst)
Tredje numret
Och fjärde numret. Tror jag inte hinner att ha 5 nummer. Blir nog bara 4 nummer tills vidare. Vad tycker ni om alla framsidor då? 😉 Ha de så fint så länge!

kram💖💕

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg