Kul fakta om ~ Malle och Mami

Hej hej! Nu kommer de sista avsnittet om kul fakta. Jag har haft mina seriefigurer Malle och Mami sen våren 2005. Det är rätt länge de. Jag kom först på Malle.. Sen några månader senare hans syster.🐱🐱

Här är en gammal serie med Malle.. Då kallade jag honom Malle den korkade katten.. Men tyckte de lät elakt.. Så de räckte med Malle. 💙
 Hösten 2005.. Det var bra länge sen det.. 💬
Usch usch.. På högstadiet hade vi en skoltidning, då gjorde jag denna serie till skoltidningen. Men fy va hemsk serien ser ut. Haha! Malles kompis Otto.. finns inte kvar längre. Han kom och försvann. Rip! 😓😐
År 2007
Hösten 2008 gjorde jag serier på gymnasiet. Jag gick första året då. 
 Malle heter egentligen Samuel 
 Mami heter egentligen Mathilda 
Malle och Mami umgås med Bibelgänget. 
Första gången som tvillingarna var med i Bibelgängets serie, var de allra första numret. Läs här
 Hittade skojiga skämt från katten Gustaf tidningen.. 
Jag gillar sista bilden på serierutan.. Haha!
Mera serier kom med Malle och Mami. 
Här försökte jag göra en rolig serie, från en skämt som jag hade läst. Men de gick inte så bra. Haha! Läs här 


 Mera serier med syskonen.
Den sista serien kom jag på helt själv.. Men fattar inte budskapet. Haha! Läs här
Malle serie, från 2010 eller 2011. 
Vid julnumret som jag hade, så hade jag många serier med syskonen. 



Min favorit serie från denna nummer




Malle och Mamis föräldrar heter Macke och Ella. 


Gjorde en serie till en afrika dag, som jag hade på gymnasiet. 
Till slut kom jag på egna skämt till serien. 
 Denna serie gillar jag. :) Mycket färg
Så klart får tvillingarna en fin överraskning. Läs här


Mami blir kär i en räv. Medan Malle i katter. 😽
Knasiga serier med tvillingarna.. Läs här
Hehe! Läs här


Malle och Mami är på spa.. Det går inte så bra.. Läs här
Isglass! Det roligaste att teckna serier är just Malle och Mami. Det är så enkelt. Läs här
Den här idén skrattade jag så mycket, när jag tecknade denna. Haha! 
Det händer ibland att Malle och Mami träffar på Greger också.
Gulligt! Läs här 😙
Gjorde denna till ett minne att skolorna börjar. 
 Jag började på Sjöviks folkhögskola hösten 2014.


Och serierna blev ännu bättre än innan. Läs här
Första dagen på skolan! 

 Den gamla serien om rulltårtan från 2005, gjorde jag om från 2014. 


Blev mycket bättre att läsa i. Läs här
 Teckning på Malle och Mami. 

Våren 2015.. Har haft figurerna i ca 10 år. Läs här



Hade haft Comic Life 2 i många år.. Här märkte jag att den började krångla.. Minns inte vilket nummer denna serie kommer ifrån..
 Dem har träffat kändisar.. 
 Gruppen! ´
 Gruppbild med hela ligan





 Firar nyår med hela gänget😻😸



Dom har varit med i Gregers tankar..💭💬💫

 En liten kort serie med syskonen
Varit åksjuka
 Stackars Mami

 Skuggat mej
Firat Jul. Har gjort så många målningar med dem, så orkar inte att visa mera. 
 Så jag gjorde en serie på en hemsida istället.. Medan jag väntade på Clip Studio Pain😯😹
 Katterna träffade Tembers farligaste varelser.. Grymto.. Kanske jag ska göra en serie om det?😳😲
 Dem här katterna gillar att bada💦💧
 Jag tog ett paus med serietidningen Bibelgänget.. och gjorde små serier med Malle, Mami och Greger
 Loggan på mobilen och Datorn är en lingon.. Lingon-dator, Lingon-phone. 
 Och deras chattsida heter Lingon-sidan eller Krille-Billo
 Jag slutade på Sjövik maj 2016.. Men serierna fortsatte 
 Gjorde om den gamla serien från 4/2011 till nu år 2016
 Engelsk serie..😹😸
 Familjen cat! Har inte kommit på nån efternamn på katterna än.. 
Malle är kär i lo-djuret Lollo. Sen har jag inte gjort mera serier än med katterna.. men de kommer till nästa års nummer. Tycket att det är så kul att rita dem figurerna. 

Tack för att ni har läst alla avsnittet med mina serier! 💘💗

Kommentarer

Populära inlägg