Kul fakta om ~ Greger

Halloj! Nu ska jag berätta min näst äldsta seriefigur. Greger! Greger är inte som alla andra kaniner. Hehe! Han tror att han är en beröm reporter. Greger intervjuar folk om nyttigheter.
Gregers hela namn är Greger Philip Gardén Morot-Sten Marshmallows.  Han kom till år 2006,, Genom jag spelade in roliga ljud från ett gammalt Mp3 spelare. det var då jag kom på honom. Greger kallas ibland för : Den galna kaninen, eller galnis..
Varför? Jo för han är lite ego,, en lite galen kanin, som har kort stubin, Haha! Nu blir säker Greger sur på mej nu.. Sorry! Här är en gammal bild på honom.. 🐰
Här är en gammal bild på Greger på sin ungdom.. När han berättade om en skola som man kunde gå i. Min gamla skola. :3
De första gången som Greger kom med i serien.. var här. (Läs här) 
Greger kommer ju minst man anar.. (läs här)
Greger har inte så lätt.. Hemma i sin kaninhåla så har han två barn och en fru. Hans fru heter Zandra. Som han träffade i sin ungdom. Två barn som heter Zangrea och Zam. (läs här)
Greger börjar hänga mera med Malle och Mami. Bästa vänner..  Stackars Greger får otur.. 
 Ibland så tror Greger att han är en detektiv.. Haha!


Trots Greger är så liten, en liten rakare.. så har han ett gott hjärta. Han är väldigt snäll,, men väldigt överdriven,  (Läs här) 🐰🐱 🐱 
Ibland hänger han med alla från Bibelgänget. 

 Greger har inte så lätt ibland.. Haha! (läs här)
Greger softar på en blomma. Förut tyckte jag att Greger var svårt att rita.. men inte nu längre. 
 Jag har flera gamla serier med honom från 2011.. Men har inte haft tid och skanna dem.

 Att vara pappa är inte så lätt.. (läs här)
 Greger har en rosa skjorta och blont hår.
 Greger börjar synas mera i tidningen.


 Galna saker händer med Greger..










 Tok-Greger.
Greger myser med tvilling-katterna.
 Träffat kändisar.
 Hänger med sina kompisar..
 Greger har en stor släkt någonstans i skogen. Greger bor i skogen tillsammans med sina släkt och vänner.
 Greger är ibland en fegis..
 ....
 Haha! 
 Greger och Zandras resa.
 Hihi! Jag ska försöka komma på flera spännande saker med Greger, hans familj.
Här är hans senaste serie med Greger. 👣  🍭 Vill ni ha mera nya serier med honom? hör av er!

kram!

Kommentarer

  1. Svar
    1. Greger : Man tackar! 🐰
      Serietecknaren Ellen: Greger blev så glad att han skuttar runt.. Lite för uppspelt bara.😂

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg