Ge gärna serie-idéer till mej

Halloj! Jag behöver lite serie-idéer av er. Men de är inte så brådska just nu. Men jag behöver lite förslag vad jag kan teckna om, till min serietidning, inför nästa år eller så.. 😀


Korta, eller långa serier.. helst ett bra budskap. 😮
Nåt som man lär sig av. Hur man är en bra kompis, eller att man ska våga säga ifrån?


Ni kan bestämma en tema till mej. Jag behöver lite råd.. Har gjort min serietidning i ca 7 år snart. Nästa år har jag tecknat min serietidning på min fritid i 7 år.🎉
Mumin i vinteryran.. och vad gör Mårran?

Har gjort mycket serier genom gången. Både till Bibelgänget, Malle, Mami och Greger ( Mina seriefigurer) 🎨


Pling: Joakim Gunnarsson, som gör serier till Katten Nils,, kanske har förslag?
Eller Johanna Kristiansson?
Ni gör så grymma serier tycker jag
Även bästa Natalia Batista ,
Carromic (Carolina Ståhlberg)



 ---------------------------
 https://bibelgangget.blogspot.se/p/bibelgangets-nummer.html 🎨
Ni är bäst, kära färgpennor! ✨✎

Kommentarer

Populära inlägg