Fanart- Magic Advisor/Magic

Halloj! Jag tycker att det är så roligt, när folk ritar till mej. Har en album på min facebook-sida där folk har ritat till mej. . Här kan ni kika HÄR
Jätte mysigt är det. Här har bästa Magic ritat av min serie-skurk Isie Isbjörn. Är han inte gullig? 🤗 😆 Eller vad säger du Isie?


Isie: .... Tja.. jag ser yngre ut på fotot än i verkligheten..😏
Serietecknaren Ellen: Va? Men Isie då.. du ser söt ut i verkligheten också.😄
Isie: 😯Är jag? Så klart jag är det.. Jag är ju den bästa av allihopa.. 
Serietecknaren Ellen: 😩 *suck*



Tack för din målning! 
Vill du rita till mej? Så tveka inte att höra av dej. Kolla bland sidorna.. Kontakt.. så hittar ni hur man kan nå mej, genom serierna. 

kram 

Kommentarer

  1. Nawh! Självklart är Isie bäst av alla! ;) (Borde jag inte ha sagt det där? Nu växer hans ego ännu mer hahah)
    Fint inlägg! Jag är glad att du gillar min fanart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Liten mallgroda.. det är han är ;)
      Har du läst igenom alla mina serier? Från 2010-2016?

      Radera
    2. Haha sant XD
      Jag har läst alla från 2014 och ser fram emot att läsa resten :)

      Radera
    3. Roligt att du har läst från 2014. Har du läst år 2010, 2011-2013? Även år 2015-2016? 😄

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg