Ny serietidning på G med Bibelgänget

Halloj! Jag håller på med en ny serie till tidningen Bibelgänget! Yey! Har ritat klart framsidan, o målat några sidor. Ska börja skissa snart.
  • Behöver köpa nya färgpennor, helst Faber-Castell , eller Sense pennor från Clas Ohlson. 
  • Nya tuschpennor..
  • Ritblock från TGR. 
  • Färgpennor för huden

  • Jag ska kämpa med min serieprogram Clip studio paint. 
  • När serien blir klar, ska jag skanna..
  • Om jag inte hinner att bli klar mer serietidningen vid hösten.. Så kanske den kommer nästa år istället. 1/2017.
  •  Helst vill jag att den ska komma 2/2016. . Så de blir två serietidningar i år. 😖

Ska försöka göra flera serier med Bibelgänget, som jag hade förut. 4 gånger per år. Vi får se hur de blir.  Om ni vill rita av mej? Eller mina seriefigurer.. hör av er Skulle vara kul!
~~~~~~~~
Hoppas att jag hinner med allt. Glöm inte att följa mej här på Facebook, läsa på seriebloggen och följ mej på instagram. 
Kram!

Kommentarer

Populära inlägg