Ny serie med Bibelgänget

Halloj på er! Här är en målning på Bibelgänget: Höstmys med Bibelgänget Jag målade med vattenfärger. Vad tycker ni om den här målningen? Hur som helst..
Så funderar jag på att göra en till serie med Bibelgänget.. Men jag har inte så mycket färgpennor, och ritpapper till serierna. Det behövs köpas in. Och lite annat smått och gott.

Jag hittade en berättelse som jag skrev i våras.. Jag funderar på att göra den serie med Bibelgänget. Berättelsen heter Isies romans.. Bibelgänget hjälper skurken Isie Isbjörnens stora kärlek. Låter de lovande?

Jag vill inte avslöja serien för mycket. Men de handlar om Isie, Bibelgängets vänlighet till honom.. Nån söt tös som Isie blir kär i och mycket annat.

Funderar på hur framsidan ska se ut också. ^_^ Jag ska testa mej fram i den där serieprogrammet som jag har. Clip Studio Paint 
Vi hörs!

Kommentarer

Populära inlägg