Tack allihopa!

Hejsan! Jag är så tacksam att jag har över 55 följare på facebook-sidan och ca 148 följare på instagram.
Ni kanske tycker att de inte är så mkt . Men jag har haft min serie-konst sida på fb sen januari 2015, Instagram sen sommaren 2015. 

Men min mål är att flera vill följa mina sidor. :)  Även mina bloggar också. http://finlandsgullet.wordpress.com/ och den som ni läser just nu. 
Jag funderar på att sälja mera målningar snart igen. Jag har bara sålt 2 målningar till en väns släkting. 


En kompis till mej vill köpa 2 målningar av mej, som jag har gjort. :) Men måste skriva 
ut en målning, och mycket fixe. Ska bli skoj! Jag har gjort så många målningar! 

Skulle ni tänka er att köpa några målningar av mej, om en framtid? Hör av er! 


Åh tack för ni följer mina sidor! Kram på er! 
Ha en fin kväll allihopa! 
kram! 


Kommentarer

Populära inlägg