Spännande nyheter

Halloj! Hoppas att ni har de fint! :) Roliga nyheter på G inför hösten. Min serie kommer att finnas i en tidning vid hösten eller så. ❤

När de blir av vet jag inte. Jag känner till tidningen, eftersom min pappa jobbar i nån kristen tidning. Den företaget tänker göra en barn-tidning.. När de blir vet jag inte. ❤
Rödhårig tjej! Jag gillar att rita rödhåriga människor. 
Första gången som jag ritade en sjöman! Eller vad man ska kalla. :) 
En sjöman med muckler ;) *muskler* Alla sjötjejer simmar säkert efter honom.
Troll-heting för alla troll-tjejerna! :) 
Vi hörs!

Kommentarer

  1. Vad kul, att din serie ska få vara med en i kristen tidning snart.
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är skoj! :) Kram!
      //kram från Ellen, serietecknare till Tidningen Bibelgänget

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg