Nya målningar

Halloj! Äntligen så kommer de nya målningar på seriebloggen. Jag har lagt upp lite på facebook-sidan, ska lägga lite på instagram också. :)

Bibelgänget posar vid stranden. Är dem inte fina? Jag är supernöjd med målningen på dem. 
Alla har solglasögon. :) 
Ritade denna målning december 2014, men gjorde inte klar den inte för än maj 2016
Grymto
Malle, Mami och Greger möter Grymto´s.. Greger gömmer sig uppe i ett träd..
Havets vågor
Kitty katt peace
Malle, Mami och Greger badar
Mjauu
Jag började skissa en målning december 2014. Men jag avslutade den aldrig.
 I år maj 2016, så målade jag klart den. Så kan de gå. :) 
Mumintrollet 

-Simma bort där ifrån sjöherre.. Alla sjöjungfrur kommer att jaga dej O.o 
Skogsträd
Stranden. Älskar denna målningen. :)
Den här har jag inte gjort, men den här har jag fått av min kära vän Rebecka. http://nouw.com/Serbeena
Här har vi en troll-heting. Om du var en troll-brud, så skulle du säkert jaga stackars den här trollen.
Justin Bieber

Ha en fin dag alla! kram! 

Kommentarer

Populära inlägg