Estetiska minnen

Hej! Visste ni att jag har gått på estet på gymnasiet? Från hösten 2008 till sommaren 2012. Jag hade bild, musik, drama, dans och musikal. Men så klart de vanliga ämnen. 🎨
Jag tyckte mest om allt med estet, utan dansen 😂 För jag är ingen duktig på att dansa. Haha!
Ett minne som jag kommer ihåg just nu, från gymnasiet. Vi skulle måla på en vägg.. Varför vet jag inte. Vi hade en vikarie på bilden, som tyckte att vi skulle göra det. Jag lärde mej inget från vikarien.
Han/hon tyckte att jag inte behövde lära mej att rita.. För jag kan redan de. 😡 Morr! Men de blev bättre mina 2 sista år på gymnasiet. När 2 bra bild lärare började. Lärde mej massor av dem. De blev en stor skillnad med mitt målande 
På Sjövik utvecklades jag ännu mera. Så jag är nöjd med mina fina bildlärare som jag haft genom skolåren. Även mina bästa estet lärare 🍍
Ha de så fint! 🍉

Kommentarer

Populära inlägg