Sketchbook-draw and paint

Glad påsk! Hoppas att ni har de fint. Jag jobbar för fullt med serieboken. Jag målar bakgrunderna i serieboken, sen ska jag måla figurerna. Hu! Det tar sin lilla tid. -_-'
Jag har frågat min vän Sara, om hon ville teckna en framsida till min seriebok. Och de ville hon. Yey! Sara ska börja teckna med de nästa vecka. Yey igen! 

Medan jag kämpar med serieboken. Ni kan kika in hennes blogg här: http://smosblogg.blogg.se/
och hennes sida med konst: http://sarabadd.deviantart.com/
Just ja.. Förutom jag tecknar min seriebok, så brukar jag teckna en app som jag har.
Här testade jag appen för första gången. 
 Tårar
Norrsken
Jag var sjuk, när jag tecknade detta 
 Ja.. ni ser vem de är. 
Söta! 
Mumintrollet blir jagad O.o
En rullstolsburen tjej
 När jag fick 100 följare på instagram 
Tackar för alla likes från er på instagram och facebook. 
Bamse
När man får ideer mitt i natten eller sent på kvällen. Och man vill sova. 
Hjärtan. 
När jag upplevde detta..  :( 
Alltså.. jag älskar denna målningen, på rävtjejen! :D 
 
Även denna lo-pojken
Natt-målning ;) 
Sur på mitt tjocka barr -_-
Smärta
Sjukling 
Panda
Räv
Söt blond flicka med gröna ögon
Mobbning är fel!
:)
22 mars- Rocka sockorna
Spetshund
>-<
Glad påsk
Ett litet troll. Det var alla bilderna som jag har gjort på mobilen. 
Mera kommer de att bli. Glöm inte att följa på mina sidor. :) 
kram 

Kommentarer

Populära inlägg