Serieboken till nån bokförlaga?

Hej! Hoppas att ni har det bra. Jag har funderar och undrat hur jag ska göra med mina serieböcker. Har inte gjort så många målningar till serieböckerna. Samtidigt vill jag hålla på med serier.
Här är lite funderingar som jag hoppas att de blir av.


  • Skicka in mina serieböcker till nån kristen bokförlaga.
  • Fortsätta att göra serier och målningar
  • Satsa mera på serier? 
  • Satsa mera på målningar?  
  • Satsa mera på serieböcker? 

För jag vill så gärna att folk skulle gärna vilja läsa mina serier.. Kanske nån seriepocket inte är helt fel? :)  Vad tror ni?? 
Tror att ni att jag borde satsa?? Jag har inte påbörjat med serien än,, som handlar om första serieboken... Har haft fullt upp de senaste tiden. Och inspirationen har varit si o så där. 
Just ja.. Jag har nu fått 112 följare på instagram. ;) Jätte roligt tycker jag. 



Äsch Ellen då.. Nu vid sportlovet borde du kanske testa att maila nån bokförlaga.. :) *uppmuntrar med mig själv.* Vi hörs! 
Smiley wink

Kommentarer

Populära inlägg