Nya målningar!

Hej hej! Nu var ett tag sen jag la upp nya målningar här! Här kommer de nya målningar! :)
 Ett barn som är ledsen. Ni får avgöra själva om det är en pojke eller flicka.
 Men jag tycker att det är en pojke. 
 Advent!
 Carola! 
 Inför min bok, ;) 
  Inför min bok, ;) 
  Inför min bok, ;) 
 Mitt namn! 
 God jul och gott nytt år! 
 Jag gråter.. 
 Inne i kojan
Jag ritade Pommel_art som en pony.  https://www.instagram.com/pommel_art/
 Jag! 
 Ett öga!
Räven raskar över isen. Hoppas att ni får en fin kväll! kram! 

Kommentarer

  1. gud vad duktig du är på att måla Ellen :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack bästa Joel! :D Roligt att du tycker det. Jag tycker att min konst/serier har blivit ännu bättre, innan jag började på sjövik. ^_^

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg