Serieboken på G

Hej hej! I några dagar har jag skrivit en spännande berättelse. Redan idag har jag skrivit rätt mycket med min berättelse till Bibelgängets seriebok. Serieboken heter Den magiska äventyret.
Äventyr, vänskap, bibeln, Jesus, tron, kärlek och mycket mera. De blir mycket text och härliga bilder med det. När dem blir klar, vet jag inte. De bror på hur mycket inspiration jag får.

Vad tycker ni om det? Jag hoppas att serieboken blir klar snabbt, så jag kan lägga till fina serier till den. Skulle vara toppen om nån företag skulle vilja ha mina serier och serieböcker. Kanske nån kristet seriebolag? Jag vet inte ännu..   


Jag gillar att skriva, göra egna serier o så.. Får hoppas att nån som är intresserad av mitt hårda arbete.
Hittills tycker jag att berättelsen är spännande.  Vi hörs! :)

//kram från Ellen, serietecknare till Tidningen Bibelgänget

Kommentarer

Populära inlägg