Blogg-torka!

Hej! Obs för ett långt inlägg!

Vad tycker ni vad jag ska skriva om på min vanliga blogg finlandsgullet.wordpress.com och på min serie-blogg bibelgangget.blogspot.se ?

Jag har lite blogg-torka. :P Jag vet inte hur jag ska göra, så man kan få följare. Utan att spamma. För spam är inge kul att få ha på sina inlägg. Det har jag haft flera gånger. Brukar ofta ta bort såna. :)

Jag brukar kolla in andra bloggar och kommentera. Burkar alltid läsa i genom inlägget, innan jag kommenterar.

Jag är oftast aktiv på min vanliga blogg, men vi vara mera aktiv på min serie-blogg. Några råd, hur jag når läsare?

 Vill inte ha bloglovin, för jag tycker att den sidan är tråkig. Hade den förut. ^_^

Har märkt att Instagram är mera populärt än bloggar. Men att skriva ett helt inlägg på ett enda bild, får inte plats. :P Haha! :)

Har fått olika råd, så jag känner mej helt förvirrad. Haha! :D
Jag vill inte lägga ner mina bloggar.

Hur ofta tycker ni jag ska skriva/lägga upp bilder osv, på mina sidor?
kram +Ellen Lundberg

Kommentarer

  1. sv: Jo visst kan hon det :)

    Hur är de råden du har fått olika? Förstår att man kan bli förvirrad utav olika råd.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att råden som jag fick var :
      Att jag måste kommentera andras bloggar, hitta något som folk vill gärna läsa om. Att de ska vara personligt.. osv

      Men hur hittar jag såna bloggar som gillar mina inlägg på den här bloggen? :P
      Lägger upp serier/konst och bibelord o Jesus..Får knapp kommentarer på den här bloggen.

      Därför försöker jag kommentera på andras bloggar.. Precis som jag gör min vanliga blogg.

      Har mera läsare där än här.. -_ - Ska jag ha tävlingar eller frågestund på bloggen? vad tror du vad folk skulle gilla, för att stanna kvar på bloggen?
      Vad tycker du?

      //kram från Ellen, serietecknare till Tidningen Bibelgänget

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg