Nya målningar

Halloj! I de senaste tiden så har jag ritat väldigt mycket! Så här kommer de nya målningar! :) 
Grupp-bilden på Bibelgänget!
ADHD-pappan! Bättre bild kommer en annan dag! :) 
Jag ligger och sover i gräset ;)
Frida
Faith!
Malle, Mami och Greger
Barnvakten Bibbi till mina seriefigurer! 
Sara O 
Självporträtt 
Skolan där Bibelgänget går ^^ 
Sociala medier 
Utanför staden i Tember
Staden Tember 
Theo! :) 
Glad sommar!

Peace! 


Glöm inte att följa mina serier/konst på fb och Instagram!


Ha de så fint! 

Kommentarer

  1. Jätte jätte fint. Tycker du har utvecklats så :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket fina du! ♥ Det tycker jag med att jag gör! :)
      //kram från Ellen, serietecknare till Tidningen Bibelgänget

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg