En norsk följare

Halloj.. En norsk-tjej bombade mej med massa av kommentarer på min andra instagram. Hehe! Tyckte att det var lite lustigt! ^_^
Det började med att hon kommenterade en bild som jag la upp. 

Sen ville hon att jag ska följa henne. Såg att hon hade privat, 
Jag bestämmer själv vilka jag vill följa!. 
Nyfiken liten tjej! :) 
Hennes kommentarer var för snabba för mej. Hinner inte att svara på dem. >_<

 Isac Elliot..? 
 Flickan trodde att jag hatade honom O.o 
Bara för jag inte har hört hans musik. Hehe! Hon är bra rolig hon!  
Jag tycker att flickan va bra charmig, men hon verkar vara envis. 
Hon vill skapa kontakt med mej och vill att jag ska börja följa henne. 

Jag vet inte riktigt. På min serie-instagram följer jag bara Youtbers, serietecknare, konstnärer, bloggare och nära o kära till mej. Vi hörs!

kram från +Ellen Lundberg 

Kommentarer

  1. Jag är precis likadan! Jag vill själv bestämma vilka jag ska följa. Speciellt då jag inte följer så många eftersom jag är på Instagram lite i perioder ibland och inte hela tiden. Är mer aktiv på bloggen än vad jag är på Instagram. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är lite komiskt de där. Jag blev väldigt bombad av henne, på en enda bild! Haha :D Man vill inte känna sig tvungen att följa nån på instagram.

      Det är samma sak med att följa nån på bloggen! ^_^

      Jag ska försöka bli mera aktiv på den här seriebloggen, som jag är lika aktiv på min vanliga. På bägge mina insta är jag mera aktiva där, än på bloggen.
      //kram från Ellen, serietecknare till Tidningen Bibelgänget

      Radera
  2. haha
    hon kanske vill bli kompis :) varför inte?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo kanske de. ^u^ Man vill inte känna sig tvungen att följa nån.
      Om hon har mera funderingar, kan hon besöka den här bloggen. Har sätt att flickan har likat ( eller vad de heter) mina foton på instagram. Hon kan alltid fråga på insta. om hon har funderingar?

      //kram från Ellen, serietecknare till Tidningen Bibelgänget

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg