1/2015- Isig värre

Hejsan! Nu så kommer det äntligen numret som vi har längtar efter!
Bibelgänget- 1/2015- Isig värre. 

Denna nummer så är det en kall vinter, men för oss är det vår nu. Den skulle komma under sportlovet, men det kom nu istället. Hur som helst, jag hoppas att ni kommer att gilla denna nya nummer, med mycket förändringar, än ni är vana vid.

Isie isbjörn får problem,, Bibelgänget ser att han behöver hjälp. Men kommer dem hjälpa en skurk? Det får ni se i denna nummer. ♥ 

Copyright by +Ellen Lundberg  



















Leila bakar







Vi ses i nästa nummer! Vi hörs! :) 



Min serietidning Bibelgänget sidor
♥Email-adress: bibelganget(AT)gmail.com

Kommentarer

  1. Detta är en av mina favorit nummer av dig. Isie Isbjörn är så söt och det är så gulligt att han får hjälp när han blivit fryst :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mitt med! ♥

      År 2015 till 2016 är de bästa numrera som jag har gjort. Men lite av år 2014, tycker jag. Är inte så nöjd med år 2010-2013.. :P >_< Hade fel pennor o kunde inte teckna så mycket då. Men de är bra att man se stor förändring. :)


      //kram från Ellen, serietecknare till Tidningen Bibelgänget

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg